My little Tinggy

Friday, April 30, 2010

Me, Myself & I.............WAWAWAWA

Sesi memperkenalkan diriku. Sepatutnya di awal pembukaan blog ini, aku patut ceritakan serba sedikit tentang diri aku...Tapi seperti quote di atas tue 'bermulanya sebuah cerita di pertengahan jalan...'..so aku mulakan d tngah2 ya..Mlas nya mau kenal2 kan diri ni..tp sedikit2 bole la ba kan...ok2...aku bgtau la ba...


Nama : Zackri Ramlan

Tarikh Lahir : 14 Julai 1987 ( skit lagi mau 23 sdah..tua2...tp sweet...perasan skit xpa kan)

Asal : Kg. Merotai Besar Tawau Sabah Malaysia, Bumi, Alam Semesta semua milik Allah S.W.T

Bandar semasa : Shah Alam Selangor Darul Ehsan

Pendidikan : SPM (SMK Merotai Besar Tawau)
STPM ( SMK Merotai Besar Tawau)
Ijazah Sarjana Muda Teknologi Percetakan ( Kepujian) UiTM Malaysia Shah Alam

Makanan Kegemaran : Banyak la...tp suka klu mama ku masak....rindu my mum...hoho

Minuman Kegemaran : Banyak juga...tp sekarang suka air mineral saja (sengal)..hoho


Hobi : Dulu tangkap ikan di parit sekarang banyak n yang terbaru FOTOGRAFI..Minat sgt2..

Kata-kata semangat : Always Trying To Better from Yesterday
Always Trying To Be Myself




Ba..itu jak la kan..mau banyak2 aku ndak pandai ba...sekarang tgk pula gambar2 ku d bawah ini. Gambar ku mewakili ekspresi diri ku...Terimalah..ceh.......







me at PICC



me time MMS




me at Raub



me at I-City



me at Sunway Pyramid




Sudah2x...ckup d sini saja sesi perkenalan..aduh...kalau ada mau tanya tentang aku..ha tanya jak d ruang chit-chat to atau komen ka..apa2 jak la medium yang bole anda menyoal diriku ini...ok....=)

0 comments:

Post a Comment

MUSIC PLAYER